CUT CREASE

Heej!

Za danes sem pripravila en makeup look, kateri se mi zdi, da je trenutno ''in''. In sicer cut crease. Meni se je zdela tista čista linija neizvedljiva in dolgo nisem niti poskusila. Potem pa sem se končno odločila eksperimentirati, pa sploh ni tako zahtevno.


Moja različica je malo manj vpadljiva, z nežnimi toni, da se jo lahko uporabi kot vsakodnevni makeup (seveda, če imaš čas ustvarjati zjutraj), lahko pa izbereš močnejše, temnejše barve, primernejše za večerni makeup.


1. Začnem s podlago. V mojem primeru je to kar korektor. Če pod senčila v prahu nanesemo podlago, so le ta bolj obstojna in bolj pridejo do izraza. 
2. Nato čez celo veko nanesem bež senčko (1), da korektor fiksiram, tako se mi ne bo nabiral v gubi.
3. Na fiksni del veke, nanesem prehodno barvo senčke (2). Ta je v mojem primeru svetlo rjave barve. Ta korak lahko izpustimo, vendar se kasnejše barve ne bodo tako lepo prelivale.




4. Na isto mesto sedaj nanašam temnejši odtenek (3). Začnem na zunanjem delu in razmažem proti notranjemu. S tem zagotovimo da je zunanji del veke temnejši in bolj poudarjen.
5. Sedaj pa ponovno vzamem korektor in manjši raven čopič. Korektor nanesem na celoten premični del, vse do gube.




7. Na ta del nanesem senčko barve šampanjca (4). Bolj sta si senčki kontrastni, bolj bo do izraza prišel cut crease.
8. Nato s korektorjem ustvarim bolj ''sharp'' videz, tako da ga nanesem od zunanjega kotička oči do konca obrvi.
9. Za konec nanesem maskaro in umetne trepalnice (po želji).



KONČANO! 

Uporabila sem:
slik highlighter paletko: SOLSTICE
zoeva paletko:  CARAMEL MELANGE


















CONVERSATION

0 komentarji:

Post a Comment

Here you can leave some wishes and requests!

Note: only a member of this blog may post a comment.